Dagen innan helgen

Fredag igen, helt sjukt fort har den här veckan gått och det ska bli så skönt att vara ledig i helgen! 

Jobbar till klockan sex idag, klockan sju ska vi vara på plats hemma hos min morbror för där har vi blivit bjudna på kalas :) 
Ska försöka sluta tidigare så jag hinner ta en dusch innan vi åker. 


Igår var vi och kollade på en gård, ett hus med stora renoveringsbehov och stallet likaså. Tror inte det blir något med det. 
Mr:R tyckte det var väldigt mycket och göra och kände nu efteråt -Gud vad skönt att flytta till något färdigt! 
Det kan jag väl hålla med om. 
Sen sa han att våran första diskussion kommer vara vad vi egentligen ska ha maskinhallen till, han tycker att det ska vara just en maskinhall där han kan ha alla sina fordon och jag tycker att det är ju ett ridhus. 
Han nämnde också att det kan vara ganska påfrestande med ett sånt stort renoveringsprojekt. 
Haha, det tyckte jag var ett gulligt sätt att säga att vi kommer bråka endel om vi köper det här. 

Imorgon ska vi åka och titta på en gård med nyrenoverat hus, tråkigt långt från stan och fel håll från mamma och pappa. Men vem vet vi kanske fastnar för det ändå! 
Annars har vi en ny chans på ett jättefint, nyrenoverat hus nästa lördag! 

Nu ska jag pysa till jobbet och hoppas att dagen går lika fort som igår! :D 

Fredag, fredag, fredag, FREDAG! :D 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0