Hemma och sjuk

...Jaa stackars mig.

Det är så tungt att andas, det känns som jag har ett sugrör i halsen och en sten på bröstkorgen. Ingen feber, men ont i nacke, axlar och huvud.
Det är tur att det inte är jag som ska gifta mig på lördag för det ända jag har gjort i tre dagar och säkert kommer göra i några dagar till är att sitta i soffan och äta glass.

Det var ett fint hus vi var och kollade på igår, men några minus med att det hade varit över gränsvärdet av fukt i grunden, läckt in vatten på nedervåningen, avloppet ej godkännt... Det är inte värt så mycket som det begärt för det.
Plussen var att det var ett stort fint hus, mysig trädgård, lugnt och skönt, härlig altan och möjlighet till häst i framtiden. Vi ska avvakta och se om mäklaren hör av sig, om det är någon som lägger något bud. Om det inte någon som gjort det kanske vi lägger ett lågt bud och ser hur det går. 




Något jag behöver köpa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0