Ledig imorgon, tårta idag!

Det ska bli så skönt att vara ledig imorgon! 


Jag gick en kvällspromenad idag, det var så lagom varmt och det luktade så gott, jag vill bara rida! Känns som det är en miljard är sedan jag hoppade, eller red en riktig lektion. Och det är det ju också... Så tråkigt, tror inte ens jag kan rida längre. 

Efter jobbet idag stannade jag kvar och gjorde en prov bröllopstårta till Anders och Rebecca. Tyckte att den blev okej! Skulle vilja att någon mer smakade och tyckte till lite. 


Roliga bilder från Beccis möhippa! :D 


Anna & Sandra


Snygga systrar!


Kaninkram!


Smakar mums :D 


Haha! Läskiga Balder!


Snart, om 24 dagar står hon i kyrkan! 





Tårtprov, Inside...


Åh min underbart fiiiina Barbie <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0