Måndag

Nu ska allt vara som vanligt, all semester är slut, hösten kommer smygande och med den mörkret. Men det gör inte så mycket, det blir ganska mysigt. 

I fredag var vi bjudna på kalas eftersom min ena lilla kusin, som inte är så liten längre fyllde år. Där blev vi bjudna på jättegod mat och nästan ännu godare efterrätt! 
Lördagen började bra då jag träffade Anna, henne har jag inte sett sen bröllopet och det var tre veckor sedan. Jag fick nybakta sega chokldkakor och mjölk MUMS! 
På väg till Anna, jag var duktig och cyklade, blev jag stannad av en liten polack som ville veta vägen till tågstationen. Jag är så dålig på att veta vilken väg man ska ta för att komma till ett visst ställe. Jag sa, Öhhhhh...Öhhh... och pekade åt olika håll. Han fattade inte riktigt. 
Så jag sa att han skulle hoppa på cykeln och åka med en bit. Han tyckte jag var snäll, tackade så mycket och sprang iväg mot tåget :) 
Vid lunchtid åkte vi motorcyklen ut och kollade på en gård, en jättefin gård! Nästan perfekt. Det ända minusen är att det ligger åt "fel håll", ska man skaffa två barn i framtiden så fattas det ett rum och det är lite för lite mark med inga ridvägar. 
Annars perfekt! 


Sista dagen på helgen gjorde vi inte mycket. Vi bakade bullar, myste, jag åkte och red. Sen på kvällen blev vi bjudna på mat och såg en film. Den här helgen har varit riktigt trevlig.

Nu är jag jättetrött så jag ska gå och vila lite innan jag orkar motionera, laga mat och allt det där. 




(12 dagar tills det är bröllop!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0