Ny frisyr!

Mindre ont i huvudet, mer hosta och slem i halsen. 

Hann inte med allt igår på min lediga dag. Men jag är iaf klippt, jättenöjd. Shoppade lite, jättekul. Lagade snabb mat, gott. Ringde mäklaren, visningen är klockan ett, hoppas jag får och kan sluta tidigare :) 
Det andra hann jag inte och orkade inte eftersom jag hade så ont i huvudet. Skönd att det blev bättre till idag, gillar inte att jobba med huvudväk. 

Byby långa hår! 



Hello to my new frisyr! 


Jag är redo för bröllop, 9 dagar kvar!


Vi skulle köpa en slips igår som var lik min klänning...Vi kom inte riktigt ihåg vilken färg den var-tydligen.
Men what the heck, den var fin, det får bli så.



Läs mitt horro för nästa vecka! Då köper vi gååård! :D (Man kan ju hoppas & drömma iaf)


Idag är det torsdag, imorgon fredag, det kommer bli fint det här.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0