Tisdag alltså

Idag är det fint väder, sol, nitton grader och blåser inte alls så mycket. 

Det kommer bli en jobbig, varm och sen dag på jobbet idag. Och det känns som om jag håller bli sjuk, but i will push it away ända till september! 
Mamma sa igår att mormor och Klas kommer på måndag! Jippi! :D 

Huset vi var och tittade på i helgen har det kommit in ett bud på, utgångspriset... Så där försvann det. Nu får vi hoppas på det gula, eller så får det komma ut fler hus nu! 

Imorgon är jag ledig och då ska jag klippa mig, vet inte hur än. Jag ska fråga min frisör hur hon skulle vilja klippa mig, det kanske blir något helt galet! Men bara jag blir fin så är det lugnt :) 



Så här kanske?
   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0