Fettisdag

Vissa dagar är det svårare att komma upp ur sängen och iväg till jobbet än andra. Idag var en sån dag, 
nästan så att jag kom försent.
Den har gått ganska fort men jag har längtat hem hela tiden. När jag väl hade slutat så hände det grejer så att jag blev kvar i 25 min extra och när jag äntligen kommit ut till bilen så var det en halvmeter is på rutorna, jag har nog repat sönder allihopa nu när jag skrapat dem...
Jättemycket bilar på väg hem så jag kunde inte köra i mitt egna tempo. Ligger nu 45 minuter efter i min planering.

(Jag köpte med mig semlor hem till mamma och pappa, 3st var!) De sa att dom ville ha många.

Mocka. Marsvinen. Sola. Duscha. Kanske mat. Magen. Åka! 

Ungefär 10 000 semlor har vi gjort idag.
 


Kommentarer
Beccie

Coolt med 10 000 semlor! Flanders hade 19,6 ton grädde på jobbet i fredags och igår! Det var gott med semla idag ;) Sov gott och hälsa de andra :D

Svar: Ja gaaanska många! Jävlar vad korna fått mjölka asså! ;)
cassielott

2013-02-12 @ 21:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0