Godis och annat

På väg hem en kvart försent, med huvudvärk och inställd på en ledig lördag innan det blir jobb söndag morgon blir jag stoppad av chefen som undrar om jag kan jobba imorgon mellan 4-8. Inne i mitt huvud skriker jag allt jag kan NEJ! Och det syndes nog vad jag tänkte för hon la till, eller du kanske har annat för dig?
Öh ja mellan 4&8 på en lördag är jag jävligt upptagen, med att sova! Men det är väl inget giltigt skäl till att säga nej till 500kr. Och jag kan aldrig säga nej när dom frågar och jag egentligen kan, bara inte vill. Så mitt svar blev ja. Men hon blev så glad att hon började hoppa så då kändes det ganska bra.
Men jag kommer ju ångra mig Pretty much inatt när klockan piper 03:26.

Vi var en tripp till godisfsbriken i Mullsjö och nu sitter vi i soffan mätta av tacos. Riktigt bra fredag! (Om den förbannande huvudvärken kunde gå över(!))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0