Lördagsmys

Idag har det varit en bra lördag. Kort, så klart, men det är ju alla helgdagar.
Imorgon ska jag jobba 4-13 känns inte alls trevlig faktiskt.

Fick lust att räkna matte idag, så nu sitter jag med matteboken och löser ekvationer! Tänkte räkna igenom alla tre böckerna, men vi får väl se hur länge jag tycker det roligt.
Ser också på mello, käkar godis och myser för mig själv med ljus och täcke.
Borde lägga mig tidigt, hade bestämt mig för att lägga mig tidigt, men nu tror jag inte att det blir så... Jag vill inte. Jag vill ha helg. Jag vill vara ledig.
Men vad fan, man får ju inte alltid som man vill har jag hört!
Håll ut så kommer det snart en ny lördag, I tell myself.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0