Shoppat lite

Aptråkig dag på jobbet idag med. Hade ont i halsen och det var ganska mycket snor i näsan när jag klev upp imorse, antingen blir jag sjuk eller så blir jag frisk nu, orkar inte vara mittemellan längre.

Efter jobbet gick jag och Anna i affärer för att leta efter ett par jeans, tyvärr hittade ingen av oss något bra. Fula, små, för korta... Inte kul alls. Var så mycket bättre förr i världen när rumpan var lite, jag inte hade några höftkuddar och ingen fladdrig mage.
Vi tog en fika på det! Inte så smart men vad fan.

En fjäder till kopplingen på min bil lossnade igår, kunde ha kostat 6500:- men idag fixade mrPerfekt det! Kanske jag kommer undan med en massage :)

Såg en kille på väg in till stan med ett par riktigt snygga byxor! Not.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0