Sova snart jobb igen

Dags att sova!
Det blev inget melodifestivals tittande ikväll, vi såg en film istället. Men av att kolla på Facebook så verkar det inte som om jag missat så mycket, lika dåligt som förra veckan gissar jag.

Halv tio imorgon ska jag vara parkerad på jobbet och redo för arbete igen! Imorgon ska jag räkna efter vad det kommer stå på mitt kommande lönebesked. Känns riktigt bra om det kunde vara en stor summa. Finns så mycket jag skulle vilja köpa och det skulle vara så bra om jag kunde spara.

Snön bara vräker ner, jag som så gärna vill ha vår. Men det verkar dröja ett tag till....

NattiNatt säger jag, imorgon känns det som en B&J kväll.. Mm jag tror faktiskt det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0