Zombies och glass

Klockan har bara sprungit iväg idag! Svisch och klockan var halv sju.
Skönt att måndagen snart är slut, en dag närmare helgen. Jag längtar så till lördag, en helt ledig dag. Då ska jag hitta på något roligt!

Imorgon får ni inte glömma att köpa en semla! :) men det gör man kanske inte... Det är ju som om man skulle glömma bort att det är lördag och gå till jobbet. Är det nått man vill så kommer man ihåg det.
Så jag säger istället, njut av er semla imorgon!

När jag skadade foten så sa jag att jag aldrig mer skulle klaga på att det var jobbigt att duscha när man inte har en stövel på ena benet, inte behöver plasta och tejpa in ena benet innan man hoppar in i duschen och när man kan stödja på båda ben.
Men idag säger jag Gud va jobbigt! Tror kanske jag struntar i det, har liksom inte tid. Nu ska vi se på zombies och äta glass, sen modeller som hänger i en trampets och så illa luktar jag nog inte... Tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0