Bröllop

Nu inne på andra veckan efter semestern, usch alltså. Det är tråkigt, varmt, stressigt, jag får ont i fötterna... Jag vill göra något annat. 

Helgen gick jättefort och det var jättekul att gå på bröllop! De var så fina & kära! Jag som bara var tärna vär väldigt nervös så jag kan bara föreställa mig hur det var för självaste brudparet :) 
Igår bestämde vi att vi skulle gå på bio, filmen vi vile se var Grown ups II. Den hade premiär i onsdags, men den visades inte i Skövde. Vad är det liksom?! den visades inte heller i Lidköping, Skara(iof inte så konstigt), Trollhättan... Verkar bara vara i Stockholm den går. Asdumt, superwierd, vi som ville se den. 














Nu är det dags att åka till jobbet, bara 19 garder idag - skönt. Hoppas det är lite att göra idag så vi kommer hem i tid. 

Det är inte roligt när man får ont i magen och inte vill åka till jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0