Tisdag var det idag

Idag är det en månad tills nästa bröllop, då gifter sig min fina, lilla storasyster! Bara jag får till tårtan så kommer det bli jättebra. 

Imorgon är det onsdag och då är jag ledig! Det är skönt att vara ledig en dag mitt i veckan, men jag tror nästan jag hellre jobbar mån-fre och alltid har en ledig helg för när söndagen kommer och man måste kliva upp från den varma sängen då är det inte speciellt kul. 


Negerboll till frulle är inte fel :D 


Anders lille bororson, Kimmie och världens bästa kille! 



Kimmie :)



Så söt!



Han räddade oss från alla hajar som fanns i matrummet.


Både Anders och Linus är modiga och pussar på Estelle :)



Fina Despina



Blivande man och hustru!




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0