Å så kom regnet

Idag kommer det bli en lååång, stressig dag. Det är jobbigt på jobbet med alla studenter och skolavslutningar... 

Regnet öser ner och jag vill bara mysa ner mig i soffan! Usch vad jag gnäller på att jag inte vill jobba, egentligen är det inte så jättefarligt, men det ska bli SJUKT skönt med semester! Jag har nu börjat räkna ner, efter idag är det bara fyra dagar kvar :D 

På lördag ska mamma, pappa, Rebecca oc Anders åka till Gävle där tokmoster bor. Min kusin tar studenten imorgon occh moster har fyllt 40. Mormor och Klas ska också dit, det hade varit kul att träffa alla (särskillt mormor) men jag ska vara hemma och ta hand om min sjuka pålle. Hon är bättre, men fortfarade inte bra :( 

Uäh, nu måste jag till worket...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0