Jorå snart helg

Hade känslan av att det var fredag hela dagen igår, med det var det inte. Idag är det fredag!

Jobbar till sex, hoppas det inte blir längre. Regnet fortsätter att ösa ner, gräsmattan blir nog glad men imorgon får det vara slut på regnandet!


Jag hoppas mycket idag känner jag; 
-Jag hoppas..Att det slutar regna imorgon.
                    Att mäklaren hör av sig idag.
                    Att det inte blir någon övertid idag.
                    Att det blir fint väder på midsommar.
                    Att jag inte blir sjuk till midsommar.
                    Och att Barbie blir bra nu! 

Tog på mig kortbyxor när jag klev upp men jag får nog gå och byta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0