Känner mig inte helt frisk

Idag börjar jag klockan nio och då ska jag kliva upp klockan åtta. Halv sju åker mannen till jobbet och efter det, en och en halv timma drömmer jag asmycket och jätteläskiga drömmar. 

Min sista dröm idag var att jag skulle gå hem till mamma och pappa, jag hade två barn, en bar jag och en cyklade. Vägen hem kan jag väldigt väl, men ändå gick jag vilse och det var någon läskig tant som började följa efter oss efter vi gått genom skogen. Min telefon hade jag inte med mig, jag blev kall och ledsen, hamnade i Pittsburgh(?), saknade min mamma. Trodde aldrig att jag skulle hitta hem, vaknade med känslan av att vara ensam och vilse i världen! 
Inget trevligt sätt att vakna på... Hoppas solen gör dagen bättre :) 

Jobbar till sex, inte kul. Men imorgon är jag ledig och efter den här veckan är det bara 2 veckor kvar till semester! FY FAN VAD SKÖNT! 

Att jag är snorig, har ont i halsen och ont i hela kroppen när jag vaknar kan gärna ta och försvinna! Det är inte kul alls. 

Dags att dra till det varma jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0