Självaste Nationaldagen idag!

Idag är vi lediga, idag är det vårt kära land Sveriges nationaldag! 
Solen skiner och det är varmt, idag kan man äta jordgubbar :) 

Igår slutade jag en timma tidigare från jobbet, så underbart skönt. Skulle åka inlines, men det är inte så kul när det sitter folk ute i trädgårdarna och se mig vingla fram och tillbaka... Så jag åkte upp till berget, fast jag verkligen inte ville eller orkade egentligen, med det är en vecka sedan jag sprang sist så jag kände mig lite tvungen. 
När jag inte känner för att springa bestämmer jag min oftast för att plåga mig själv riktigt så jag sprang rundan på 5 km, gick riktigt bra, inte så fort-men det jobbar jag på! 
Så nu får vi se om jag blir sjuk eller om jag klarar mig undan sjukdom igen. 

Vet inte vad vi ska hitta på idag, men jag ska iaf spendera dagen utomhus! 

                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0