Soliga dagar!

Endel dagar går man till jobbet och tror de ska bli tråkiga och långa och sen blir det helt tvärtom! Idag var en sån dag. Det änder inte ofta att man har fel när det gäller pessimistiska saker med ibland händer det och då är det riktigt skönt.
Enda minuset är att jag har ont i halsen och är snorig. Jag vill inte-men skulle inte bli förvånad om jag blir sjuk på midsommar.


Nu har solen skinit oc skinit i flera dagar! Men på torsdag ska det bli regn i hela vårt land, hoppas bara att det inte varar för alltid... Solen får gärna komma tillbaka i helgen.

Nu ska jag iväg själv, för mannen är och kör cross, kolla på en bostadsrätt! (mm jag är duktig)
Sen ska jag springa lite, försöka bli sjuk innan midsommar är det jag kämpar för! 
Sen ska jag dusha.
Sen ska jag (försöka) göra så jävla god middag! Kycklingfileer inlindade i bacon och ris! Yumyum hoppas jag berkligen för jag är hungrig redan nu :) 

Rosmarinkyckling med bacon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0