Tre dagar kvar!

Allt jag skulle göra igår blev inte gjort.

Hittade inget att ha på mig på midsommar. Men köpte öl och cider iaf.
Red, men det var inte kul alls på grund av alla hundra bremsar. 
Åkte tillbaka hem till falköping, sov i två timmar. Sen kom den duktiga arbeteren hem från jobbet, klockan var redan halv fem då. 
Träning blev inte av.
Åkte och handlade till middagen och tårtan, jag lagade mat medan mannen var på möte och åkte motorcykel. Lasangen blev ialla fall jättegod! Tur var väl det, för vi har nu lunch hela veckan :)
Tårtan var ätbar, men inte supergod så den gav vi bort. 

Idag ser det ut att vara jättefint väder, hoppas, hoppas det håller i sig till fredag! :D 
Bara tre arbetsdagar kvar innan jag har semester! Ska leva på det och det får göra så att de här dagarna går sviiiinsnabbt. 








 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0