Asså shit

Nu har jag gjort det mesta som stod på min lapp, men inget känns ändå klart. Segt. 

Hovis var ute vid lunch och slog på Sackes tappsko. När jag skulle gå ut i hagen får att plocka in honom trodde jag att jag skulle bli nedsprungen av alla tre eftersom det är så ruggigt väder, men det var tvärtom - Alla sprang bort från mig och ställde sig längst upp i hagen... Trevligt av dem. Det fick bli en promenad genom hagen och när jag kom fram tyckte Sacke att jag var väldigt farlig (gissar att det var pga mina stora muskler) så jag fick säga hej med den finaste rösten så kom han fram. På väg till stallet provade vi att kasta oss bakåt, smyga fram, springa fort genom öppningen in till stallet där det inte alls var så kul att stå alldeles själv. Men med lite käk lugnade den vilde ner sig lite. Vet inte om det var för att vi släppte in Barbie till han och Despina imorse för de brukar ha en triggande effekt på varandra, eller om det bara var det busiga vädret som smittade av sig. 
Han var iaf väldigt snäll med hovslagaren :) 

Det blev en säng förbi pappas jobb på vägen hem för att kolla vad jag behöver laga på bilen innan besiktningen. Bara för att jag skulle skynda mig så glömde jag stegräknaren hemma hos mamma och pappa! Detta är en smärre katastrof för jag behöver verkligen den tills imorgon, men fan heller att jag orkar åka tillbaka och hämta den! Vet inte hur jag löser det här. 

Glömde en pinsam sak som hände idag när jag stod på den "vackra uteplats-altanen" och boxades. Som alltid är volymen hög som fan, jag ful och varm som fan, och sjunger högt, falskt och ansträngt, då kommer blyga kostym-hyresvärden Henrik smygandes runt hörnet och ska mäta taket. An awkward moment. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0