Fredag för fan!

3,5 Grader, blå himmel och man måste skrapa rutorna. Det är den 20:e september och det är höst på riktigt! Mysigt :) 

Man har en härligare känsla på fredagar, det är så skönt, när man vet att imorgon är man leeeeedig! 
Skönt att ha den känslan idag, jag känner också -Träningsvärk och irritation på telia. Sitter och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan ringa och prata med dem, igen. 
Det är tydligen jävligt svårt att säga upp ett abonnemang. 

Det börjar bli tid till att skriva önskelistsor nu också! Tyvärr kommer jag inte på mycket jag vill ha. Bara otroliga saker som jag vet att man inte kan få i julklapp av någon. 
Mamma sa att jag kan önska mig presentkort, tråkigt men bra tycker jag. 
Så; Cassandra önskar sig presentkort på IKEA, H&M... sen var det stopp... Ska tänka på det mer i kväll. 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0