Min lediga måndag

Idag ställde jag ingen väckaklocka, vaknade kvart över åtta-Pigg och glad! 

Åt lite frukost, tog det lite lugnt, kollade ut på det fins vädret... Sen åkte jag hem till hästarna och gjorde allt det där man gör i stallet. Kaninerna ser så fula ut nu när de håller på att få vinterpäls :P Går nästan inte att hålla i dem får deras päls fastnar överallt och det hamnar alltid i munnen. 
Red Despina genom den långa skogen, där ar vi inte kunnat rida på hela sommmaren eftersom de stänger för kossorna. Såg bara 2 älgloppor (Y) skönt! Hon var pigg men koncentrerad, så ingen skallning idag ;) 

Nu är jag tillbaka hemma igen, där det väntas städning. WIHO! Eller kanske inte wiho. Men när jag städat klart kommer min boyfriend hem :) Tråkigt att han jobbar länge på måndagar då jag är ledig en. 


Igår hann jag rida alla tre hästarna. Här är fina Despina :)



MIn söta Barbie




Och mammas snygga Sacke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0