Snart helg!

Redan torsdag idag! Den här veckan har gått väldigt fort. 

Imorgon ska vi åka och kolla på en gård :) Känns inte som om det är något, men man måste ju kolla så man inte missar något.
Sen kommer Anders och Rebecca och på lördag ska vi och mamma och pappa käka mat och bowla :) Det ska bli mysigt. 
Sen kommer jag på då och då att jag är ledig på måndag och då blir allt liiite bättre! :D 

Nu ska jag gå och möta Anna så ska vi promenera till jobbet tillsammans. 



Despina tycker att höger galopp är lite jobbigare än vänster, när jag red igår var on väldigt pigg och när jag ville att hon skulle ta just höger galopp blev hon lite sur och sparkade bakut och sedag upp med huvudet så det nockade mig! Rakt på kinden, idag är det ganska ömt :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0