Walk like an idiot

Onsdag idag, dimmigt- bara 7 grader. Ganska mysigt att det börjar bli höst :) Men lite jobbigt också eftersom jag skulle vilja flytta innnan jul och den närmar sig skrämmande fort! 
Till frukost dricker jag varm oboy, bara för att det var så kyligt ute men jag saknar lussebullen till :)

Idag är jag vaken lite tidigare än jag brukar, orsaken till det är att vi ha börjat en stegtävling på jobbet! Både måndag och tisdag har jag gått lite mer än 20 000 steg och hoppas att jag fortsätter med det varje dag nu i åtta veckor! 
Bara 3 dagar jobb kvar den här vecken! Gör gött asså. 

Ikväll börjar det två bra program också, Halvvägs till himlen och New girl. Så den här dagen ska väl inte vara så jobbig? Hoppas inte för jag har lite ont i hjärnan idag så jag kommer inte orka tänka så mycket idag. 

Nu ska jag iväg på promenad innan de lååååånga timmarna på jobbet startar. 


PUSS <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0