Lönehelg

Den här veckan kunde ha gått smidigare.  

Måndagen förstördes lite när de hörde av sig från jobbet och sa att det var jättemycket att göra och ville att jag skulle börja tidigare. På sin lediga dag vill man inte prata eller tänka jobb. 

Det gick iaf bra att jobba natt, var lite orolig att jag skulle få migrän. 
Tisdagen började med att min tid var ändrad så jag kom för tidigt men bara en halvtomma så det gick bra. Fick med mig fel matlåda, den var full med bara ris.... Men efter det gick väl dagen hyfsat smärtfritt! 

I onsdags kom tröttheten efter natten tror jag. Så förbannat trött! Skulle kunnat somna där jag stod. 
Glömde massa saker i en massa degar, kände mig väldigt värdelös... Men sån tur var kom jag på allt innan det var försent och förstört så egentligen ingen skada skedd men man känner sig hopplös. 

Den andan fortsatte idag, tack gode Gud att det var fredag. 
Ställde klockan på 04:50 eftersom jag skulle gå till jobbet. Klockan ringde, jag vaknade och tänkte -vad trött min kropp är. Öppnade ögonen och blev glad över att det var så ljust! 
Gick på toa, satt och kissade. Då ilade det till i hela kroppen! Det stod 05:50 på klockan, eller hur?! 
Sprang i. I sovrummet och kollade klockan, japp den var 06:00 och jag börja jobba. 
Det fick bli bilen till jobbet, kom en kvart sent. Gjorde många småfel idag med som igår, ingen stor skada skedd bara tid som försvinner. Gick mot helgen med en tung känsla av att vara dålig. 

Men med lite mys i stallet blir allt bättre! 
Bullarna till Becci är precis klara och imorgon drar vi till Sthlm! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0