Sista april

Snart är det min månad :D

I måndags var min lediga dag, det är konstigt att det är dem som går snabbast och då man har som mest att göra. 
Jag var hemma och mockade och red medan snickarna snickrade för fullt inne på toaletten! Det blir nog fint när de är klara. 
Varmt som f** var det också, som mitt i sommaren. Skulle ha haft med mig vatten när jag var ute och sprang kände jag efteråt, blev varm och tung i huvudet resten av dagen sen. Klarade nästan mitt mål för i år, att springa en mil. Jag sprang 6km, sen blev jag så trött i knäna och vristerna så då gick jag i 1km och sen sprang jag 4km hem! Woho! Nästa gång ska jag klara det i sträck och om det är så varmt, ha med mig vatten. 

Ringde äntligen frissan! På torsdag nästa vecka ska jag dit, då blir jag fin i håret tills jag fyller år :)


Igår var det varmt och inte så mysigt på jobbet. Den tropiska värmen har kommit in och stannar nog till oktober...
Mannen hade gjort maten klar innan han åkte och tränade fotboll så jag kunde bara värma och käka :)
Men senare på kvällen ringde mamma och frågade om vi ville komma och äta smörgåstårta imorgon (Idag) så då fick jag göra en sån innan det var dusch och hopp i säng.  
Nu ska jag snart gå till jobbet och som vanligt hoppas jag att det går fort och bra. Ska få hämta ut nya skor iaf så kanske fötterna slipper göra ont och lukta illa ett tag fram över. 

Ronnie har beställt en present till mig och jag är så nyfiken! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0