Dag 3

Det är otroligt skön känsla att man har semester! 
Klev upp vid sju åt frukost och åkte till mamma och pappa. Hovslagaren kom vid halv nio och åkte klockan tolv, alla hästar var snälla, Despina skötte sig preftekt, skönt att se att mitt övningsbank gav resultat! Sacke fick skor runt om igen, han blev ömfotad när vi började rida mer så det fick bli skor på alla fötter igen. Eranthis är aldrig några problem och Lina var mycket duktigare den här gången än förra :) hon kom ner på knä en gång och hade väldiga problem med att komma upp. Det såg väldigt roligt ut! 
Hovslagaren sa att hon råkade nog verka lite för mycket.... ;) 


När jag kom hem skyndade jag mig att duscha sen åt vi lunch på stan jag också min prins. En black Angusburgare blev det, mycket mat och väldigt gott, någon middag behövdes inte. 
Tog en promenad till Ronnies föräldrar, varmt fast vi gick sakta... Fick en kokosboll (mums!) plockade lite hallon och krusbär innan vi gick hem och la oss i soffan. 
Försöker gå om Anders i wordbrain, men jag rycker man blir trött i skallen efter ett tag så jag orkar inte hålla på så länge. Men innan semestern är slut ska vi kommit förbi! 


Ingen bebis än. 

Underbart väder ute! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0