Dag 4

Vaknade inte förrän nästan halv nio, nu är det semester! 
Åt ägg och bacon till och kollade på tv till tio då åkte vi till Jysk och tittade efter några möbler att ha på balkongen så vi kan fika eller äta frukost eller bara sitta och njuta. Men det fanns inget som vi fastnade för. Kan kolla på fredag när vi ska till Skövde om det finns något där, det finns ju några fler affärer att leta på iaf. 

Sedan åkte vi med Ronnies syster och ena bror med tjej till en sjö och solade, alla utom jag badade, åt kakor och sparkade boll. 
Hoppas jag blir lite brun nu :) 

Men man, eller iaf jag blir väldigt trött när det är så här varmt, jag vill vila lite varje dag. Annars skulle jag nog somna klockan åtta varje dag :p 

Imorgon ska vi med Ronnies syster till Borås och titta på en lägenhet till henne, sedan äta lunch. Efter det blir det nog mer solande och på kvällen ska vi på bilbingo! 
Minst 12000 ska jag vinna har jag bestämt :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0