För varmt

Det är så varmt så jag håller på att dö! 
Det är jobbigt att jobba, jobbigt att sova, jobbigt att träna, jobbigt att ha kläder på sig! 
Jag är så glad att vi har köpt en ny, sval, tyst och fin bil. Nu är det i bilen som man trivs bäst :) 

Jobbade igår och det slutade bättre än vad vi trodde det skulle göra när vi kom på morgonen, så vi slutade i tid. 
Imorse när klockan ringde kände jag mig riktigt överkörd. Känslan har hängt i hela dagen lång... Tror att det var för att jag hela förra veckan klev upp klockan sex, även helgen, hade nog behövt vila lite längre någon dag. 

Bara två veckor kvar till semester, egentligen bara 12! :) 
Har roliga saker som kommer framöver så det ska nog gå riktigt fort. I veckan ska jag hälsa på Anna och Mauritz, kolla på hus på torsdag, vara hundvakt i helgen och någon dag ska jag bli bjuden på middag av Malin (min födelsedagspresent). Å vad bra jag har det! 


Fläkten har fått komma fram. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0