Fredag

Gud vad gött med fredag! 

Ikväll ska jag ut med jobbet och äta mat, det blir nog trevligt, men just nu har jag mer lust att äta tacos som vanligt och mysa i soffan med min man...

Drömde inatt att Rebecca hade fått sin bebis, det blev en Harry. Han vägde bara 3400g och hade gulsot så han var brun och med MASSOR med svart hår! Som Becci själv när hon föddes, han var  jättesöt :) 
Och mamman själv, hon hade gått ner alla kilon och fått magrutor, jag träffade henne 2 dagar efter förlossningen?! Hoppas det blir så ;)

Imorgon ska jag träffa en annan bebis :) en kompis som fått en liten Tyra för ett par månader sedan. Jag och Anna ska hem till henne och fika, alla ska baka en sak var som vi ska fika på. Bakade lite igår men det känns inte som om jag vill bjuda på något av de... En äppelmuffins, det är ju inge choklad idag så jag tycker ju inte det ör så gott att fika. Sen kladdmuffins, gott men dom är så fula -inget roligt att slänga fram dom då. Gjorde även chokladmuffins med chokladbitar i som man kan kladda på lite marshmallowfluff på fast dom kändes inte så saftiga som de brukar vara. 
Och ikväll är jag ju borta hela kvällen så då hinner jag ju inte baka och imorgon kommer Anna och hämtar upp mig halv tio så det blir lite tight att slänga ihop nåt på morgonen. 
Om jag vaknar tidigt kanske jag hinner baka bullar. 

Nu ska jag skynda mig att tömma diskmaskinen innan jag ska gå till jobbet. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0