God morgon!

Tänkte sova länge idag och ta bilen till jobbet, men klev upp direkt efter Ronnie åkt istället, ibland känns det som att jag blir tröttare av att somna om än att kliva upp tidigt. Kokade makaroner så jag har matlåda idag och nu äter jag frulle framför tvn och Nyhetsmorgon. 

Det blev yoga igår iaf så imorse när jag vaknade kändes händer, armar och ben ömma och trötta. Det är både en jobbig och härlig känsla på samma gång...

Becci har verkligen en stor mage! Förstår inte hur hon kan orka vara ute och gå och dammsuga och...göra nåt överhuvudtaget egentligen! Kom ut nu bebis så bli det bättre :)  

Kollade vädret för nästa vecka och det ser ut som om vi kommer bli bruna på våran semester! Woho! 
Ronnie jobbar sin sista dag idag, men jag har morgondagen kvar. Idag kommer jag kompa och sluta halv sex som de andra om vi ligger bra till. Orkar inte vara kvar i en halvtimme själv, blä vad tråkigt. Tror det ör okej att göra så, det är ju snart semester. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0