Hundvakt

Igår efter jobbet åkte jag och Ronnie ut till min kompis och hennes man(på riktigt äkta make) för att träffa den lilla valpen som ska få vara hos oss i helgen eftersom de ska på bröllop i Göteborg. 
Så liten och så söt! Nu kommer jag nog börja längta efter hund också... 

Klockan nio på morgonen idag, lördag skulle hon komma. Ställde klockan ifall jag inte skulle vakna innan, men jag vaknade sju. Låg och kollade hemmet på paddan till ca åtta, finns ingen gård jag vill ha som ligger ute, var är min gård?! 
Vi hade inte mycket till frukost så vi åkte och handlade innan vovven skulle anlända, glömde smör, det som nästan var mest akut. Varför är det alltid så? Men god frukost blev det iaf!


Nelly (eller nellie) varit här i två och en halv timme och än så länge går det fint! :) 
Just nu ligger hon på plastpåsen som leksakerna var i, den luktar väl lite hemma skulle jag tro. Inte lätt att vara liten och från landet och sedan bara bli avlämnad i stan. 


Hihi









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0