Jobb, mat och mys

Det var skönt med sovmorgon till sju imorse. Egentligen varnsängen väldigt skön och luktade väldigt gott, men jag klev upp och färgade ögonfransarna, gjorde lite morgon yoga, plockade undan i köket, åt frukost (nyttig, torr macka utan smör för det har jag fortfarande inåt köpt) sen var det dags att åka till jobbet. 

Det gick ganska snabbt på jobbet, hann klar tidigt med degarna så vi hann städa väldigt fint det är alltid kul att gå hem när det är rent. 
Nu är det bara två dagar kvar innan det är fyra veckors frihet! Jag längtar så! Mina fötter längtar så! Dumma knölar som gör så ont och hälen på höger fot + hälsenan gör också ont, de böhöver vila lite. 

Nu är jag precis hemkommen från middagen med Malin, texmex pastasallad med kyckling och nachochips och kladdkaka i efterrätt, jättegott! 

Tänkte yoga igen, men vad fan en vilodag kan väl vara bra? Ja det är det nog. 
 

Nu kom mannen hem! Han har varit och sparkat boll :) myyyyyystajm! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0