Nioochenhalv timme till semester

Galet men sant, idag är det sista dagen innan semestern :D jippi! 

Igår efter jobbet yogade jag medan Ronnie gjorde middag, faluburgare blev det, jättemums var det. 
Sen duschade jag för vi skulle upp till svärisarna och hälsa på. Men innan vi kom dit blev vi bjudna på glasstårta av de som bor under oss, hyresvärden själv fyllde 25år. Har alltid trott att den köpta glasstårran med choklad på sidan och marsipan dekor var äcklig men jag hade fel, det smakade mycket bra. 

Det ser lite blåsigt kallt och regnigt ut idag.. Men det gör väl i get när man ska jobba hela dagen. De säger ju att det ska bli jättefint och varmt nästa vecka, hoppas de har rätt. Det skulle bli en bra start på semestern :) 

Idag får jag skjuts till jobbet efter som Ronnie inte ska jobba, väckte han kvart över sju med radio och buller i köket. Det är väl en bra tid att vakna på sin lediga dag? 



Spargrisen är full nu, hoppas gården kommer snart...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0