Semestern går

Man blir trött av att ha semester... Och lite rastlös. Jag gillar inte att bara göra ingenting men det har nästan varit för varmt att göra något och jag har inte direkt något att göra heller. 
Skulle vilja rida, men varken hästarna eller jag vill ut mitt på dagen och jag måste åka hem då för att släppa ut vovven och ge mina hästar mat. Rida får man göra på kvällen men att åka ut till skara 2ggr per dag blir alldeles för dyrt :( 

Jag har ju sagt att jag ska köpa gård på semestern, snart är det bara 2veckor kvar så drömgården får komma ut snart! 


Längtar jättemycket efter lördag för då ska vi åka till Anders och Rebecca och gosa med lille Harry! <3
Köpte lite mer saker till han igår på rean :) 


Nu ska vi åka till Gränna för att inhandla några polkagrisar :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0