Snart bara två dagar - semester!

Det ser ut lite som höst idag, känns inte som att det är semester om tre dagar mer som om jag missat den redan. Men jag blir nog glad nästa vecka när jag inte behöver ställa klockan :) 
Tråkigt att jag jobbar till halv sex och sex de sista dagarna nu, hade varit kul att sluta klockan tre på fredag. 

Igår var jag hos mamma hela kvällen, det var kul, jag red, klippte gräset och var med smådjuren. Jag körde snabbare och snabbare med gräsklipparen för det blev mörkare och mörkare, men jag hann inte klart, det kom två störtskurar på mig så jag blev tyvärr ganska blöt... 

Ingen bebis än. 

Som sagt jobbar jag till halv sex idag. Efter jobbet får jag skynda mig hem och tvätta av mig allt mjöl och parfymera mig, slänga mig in i bilen igen och åka till stora staden för där ska jag bli bjuden på middag, en present från Malin. Mums! 
Ronnie får härlig(?) ensamtid ikväll med. 



Sängen bara ropar att jag ska stanna där! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0