Sommar

Idag kommer det bli ännu en solig och varm dag, skönt för dem som har semester, tungt för oss som inte har det.. 

Klev upp lite tidigare, direkt efter Ronnie åkt till jobbet och satte mig i soffan med frulle och ser på Nyhetsmorgon :) (De pratar mycket om fotbollen igår, tråkigt Brasilien...)
Jag sov sååå gott inatt, förutom att att jag behövde gå upp och kissa två ggr. Konstigt nog känner jag inte av benen något fast vi sprang igår, trodde dom skulle vara döda. Riktigt skönt men jag tror att det kommer imorgon.


FYRA UTROPSTECKEN:

Imorgon ska vi titta på hus! 
Idag är det bara 4 dagar kvar till bebis! 
I helgen ska vi vara hundvakt! 
Bara 8 dagar kvar att jobba innan semestern! 

Ikväll ska vi prova grilla lax i foliepaket, lyckas det blir det nog riktigt gott :) 
Skulle behöva städa och tvätta idag med, gör jag det så kanske jag kan låta mig själv beställa lite sommarkläder? 


Körsbär är gott! 






Å vad jag längtar efter att bo på landet, i ett hus, med djur!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0