Sötaste Harry i världen

Vilken värme det har varit idag! Vi har veklingen haft en otroligt bra första semestervecka :) 

Åtta imorse åkte mannen till sina kompisar på kusten för att var med dem ett par dagar. Så jag åkte till mamma och pappa och sover där inatt ist så slipper jag sova ensam i lägenheten. 
Kom fram klockan nio då solade jag i en och en halv timma, klarade inte mer! 
Tänkte springa men hade glömt mina skor så jag lånade mammas och tog en promenad ist, tur var det för en timmes promenad blev jag tillräckligt svettig av! 
Sen blir det lunch, vila, yoga, mocka, baka 5kakor, träna och duscha. Nu väntar vi på att mamma ska komma hem så vi kan äta middag :) 
Det hettar lite på både lår, armar och axlar så jag hoppas det blivit lite färg. 

Igår kom den efterlängtade, underbart söta Harry! Jag vill åka dit och bara mysa och lukta nu på en gång, men han får väl bli några dagar först. 
Jag är iaf världens stoltaste moster till den mest perfekta bebis och han kommer kanske bli lite bortskämd ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0