V.29

Äntligen är sista veckan här, bara fyra dagar till semestern! 

Idag har jag sprungit lite, mockat, putsat Eranthis träns, lagat mat och gjort glass. 
Fick visa två ggr att jag var stark på jobbet. Martin kom och frågade om jag var stark. Aa sa jag. Vi skulle lyfta ner låne skärmaskinerna tillbaka ner i sin låda. Piece odödlig cake. 
Sen kom Alex och ropade efter Martin men han var borta, då frågade han om jag var stark. Aa sa jag. 
Det var den nya skärmaskinerna som skulle lyftas till sin plats. Dom tyckte jag var stark, men när jag svarade ja på frågan om jag var stark så skrattade båda till lite, de trodde nog att jag ljög. 

När jag kom hem från mamma och pappa, bara mamma nu då när pappa är borta, åt vi mat. Sen var min man så trött och ville ha snus och redbull, det åkte jag och köpte plus lite grädde och chokladkaka, av det blev det vaniljglass med chokladbitar! Det blev ganska gott :) 
När jag gick in i affären pratade jag med mamma i telefonen, men hör någon säga - men Gud vad söt! 
Jag vände mig om, man vill ju se vad det var som var så sött. 
Såg inget, bara en kille som kollade på mig. Så klickar det, jag tittar bakåt igen och han flinar och tittar fortfarande. 
Made My day! 
Jag frågade Ronnie om han visste att jag var söt? Det gjorde han <3 han är världens gulligaste. 

Grattis till dagens födelsedagsbarn, pappa! Han har det nog bra uppe i norr, blir nog bortskämd av sin mamma ;) 

Ingen bebis som ville ut idag heller, när kommer den då!? Jag vill se hur den ser ut och jag vill bli moster och veta om det ör en tjej eller en kille så jag kan köpa presenter! Imorgon får den komma. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0