Vill att pengarna ska växa snabbare

Jag undrar när man ska vakna och känna sig frisk och pigg. Hur länge som helst (känns det som) har jag känt mig snorig och haft ont i halsen på morgonen. Jättetråkigt. 
Man blir inte direkt sugen på att kliva upp, åka till jobbet och vara sådär positiv och glad som en ny dag kräver. 

Något jag skulle vilja är att ha två jobb, eller egentligen inte, men två löner skulle jag vilja ha. Då skulle pengarna på sparkontot växa lite snabbare! Det tar så lång tid mellan insättningarna och jag gillar när saker går fort. 
Men var hittar man ett jobb där man inte behöver anstränga sig mer än ett par timmar i veckan men tjänar cirka 8000kr? Säg till om ni kommer på något. 

Dagen kommer försvinna fort idag, jobbar till halv sex och sen är det bara två dagar till helg! 



En spargris jag fick av min söta Vän, den är tung nu så snart är drömhuset vårt! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0