Babe 25!

Jag har klivit upp, men jag vet inte om jag är vaken. Den här veckan har jag varit sååååå trött! 

Igår efter jobbet var jag och handlade, mest glass och chokladsås kändes det som... Det ska vi ha imorgon då det är det kalas :) 
När R kom hem igår så åkte vi till mamma och pappa där fick vi god mat och jordgubbar i efterrätt och han fick öppna lite presenter. 
Innan maten skulle jag rida på min fina vita häst, men när jag skulle hämta henne i hagen så hade hon så ont i fötterna att jag nästan inte fick in henne. Så nu måste veterinären komma ut och ta reda på vad det är, det verkar inte som fång riktigt... Hon fick ju såhär två ggr förra sommaren oxå men sen har hon varit vanlig sedan dess. Jag skulle vilja vara hemma och ta hand om henne idag! 

Efter middagen var vi hemma klockan nio och hjälptes åt med att göra smörgåstårtan och cheesecaken, vid tjugo i elva kom vi i säng och det var nog lite sent för min del. 
Men idag fyller min Babe 25år! Jag hoppas han har en riktigt bra födelsedag, att han är nöjd med alla paket och att sm-tårtan är god ikväll! :D 
Hoppas dagen går jävligt fort och att kvällen blir lång. 







Kommentarer
pappsen

Barbie såg piggare ut i dag :)
hälsa födelsedagsbarnet (mannen)

2014-06-04 @ 10:29:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0