Bil, gubbar och tjocka hästar

Nu är det många på jobbet som går och räknar ned, snart är det semester för dem. 
Men det blir skönt för mig nästa vecka oxå för då kan jag själv börja räkna ned! 
Det ska bli så skönt att vara ledig :) 

I lördags var jag, Ronnie och pappa till Vänersborg och hämtade bilen som vi var och kollade på förra lördagen. 
Konstigt nog blev det en Volvo. Ronnie och jag har aldrig pratat om att köpa en sån och jag har aldrig gillat Volvo. Men den här modellen är riktigt fin och faktiskt den första bilen som vi kunde tänka oss båda två. Provade den och gillade den ännu ner och nu står den nedanför balkongen och glänser! 
Gud vad skönt det är med en tyst, ren, hel, nydoftande, ac utrustade bil :D 

På fredag är det midsommarafton, jag längtar dit. Anders och Becci och magen kommer <3 vi ska grilla, jag ska göra en jordgubbstårta och jag ska visa fina bilen ;) 

Nu har Barbie snart stått inne i två veckor. Lite rund om magen har hon blivit nu när hon inte rör på sig.
Despina är fet som fan men ändå helt okej att rida. Sacke som verkligen inte är igång är jättesnäll men väldigt tittig och måste få på sig bakskor igen om han ska börja gå mer.

Dags att sova snart, innan jag går och hämtar glass och jordgubbar.

 



Kommentarer
dack-dack.com

Vilken fin bild :)

2014-06-19 @ 10:52:42
URL: http://dack-dack.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0