Drömmar om flytt, ledighet & att klippa gräset

Jag vill inte behöva vakna av väckarklockan mer! 19 ggr kvar att höra den innan det är semester...

Det var en ganska lugn dag på jobbet igår, jobbade över 20 min men då lämnade vi inget till natten, hundra år sedan det hände. Tummen upp för det. 
Vi invigde vår lilla grill igår :) den var bra, korvarna blev smarriga. Nu kanske vi grillar varje dag hela sommaren. 

Veterinären hade inte tid att komma ut igår och tjejen som var ut förra gången jobbade inte förrän imorgon, så först imorgon kväll har jag någon information. 
Barbie fick komma ut en stund igår iaf, hon hade varit busig och blev väldigt glad :) 

Fick äta en äcklig frukost idag, vatten och macka med smör och lite gurka. Så blir det när kylskåpet är tomt. 
Tänkte handla imorgon när lönen har kommit, men jag har ju faktiskt lite pengar kvar så jag skulle kunna handla idag ist, så får jag en god frulle imorgon! 

Det är någon ute och trimmar, jag vill oxå trimma.. klippa gräset, måla staket, fixa hagar, riva tapeter, bygga boxar. Jag har jätte-jättelust att flytta! Hoppas det går över snart, eller ännu bättre - att vi flyttar snart! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0