Fyra veckor till semestern

Nu kan jag börja räkna ned till min egna semester när första perioden är igång! 
Gruvar lite för de här veckorna, hoppas verkligen att det blir mycket bättre än förra sommaren, då var det inte så roligt. Det går ju snabbt när man har mycket att göra men man vill ju inte gärna göra allt...

Midsommarafton var mysig och vi hade ovanligt fint väder :) Jag har gått upp ett kilo efter helgen, åt massor (!) men det var väldigt gott. 
Det var kul att hinna träffa Anders och Rebecca en gång till medan bebis fortfarande är inne i magen. Den har blivit väldigt stor nu :) ser exakt ut som om hon bara gömt en fotboll under tröjan. 
Det ska bli så roligt att se hur hen ser ut! 

Barbie har idag stått inne i 19 dagar och fått medicin i två veckor. Hon börjar bli trött på att stå inne nu och känner sig nog bättre och förstår inte varför hon inte får gå ut. 
Men hon är så snäll, står alldeles lungt alldeles ensam, gnäggar endel men inget mer.
Veterinären ska ut och titta på henne idag igen och ta prov på PPID, hoppas att det är det så man vet och kan behandla ist för att det bara är konstig fång och man fortfarande inte vet vad man ska göra åt det. 
Mamma och pappa fixade en ny liten gräsfri hage igår, hoppas hon hinner gå ut lite i em. 
Efter jobbet får jag höra hur det gick! 




Våran lilla grill vi köpte i helgen :D 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0