Hjärnan har nog växtvärk

Blä idag vaknade jag med ont i huvudet. Tog ett piller, hoppas det går över. 

Bara 17 dagar tills jag blir moster nu! Kanske bara 14... :p 
Det ska bli så roligt att se hur den ser ut, om det är en Harry eller Penny om den har mycket hår, stor näsa? :) 

Veterinären var ute och tog prover på Barbie igår så nu får vi vänta och se vad dem säger. Hon ska iaf inte ridas på två-tre månader :/ känns som om vi kan pensionera den stackars hästen, snart 12 år och kan inte någonting... Hon skulle gå i en liten hage och vi fick gärna göra underlaget mjukare, med halm eller sand. Å Jesus, hoppas jag eller mamma och pappa flyttar snart! 
Idag ska jag försöka hinna hem och hälsa på henne iaf, har inte sett henne sedan i söndags. 
Hoppas verkligen skallen mår bättre snart, det är så jobbigt att köra bil annars. 

Skönt är det iaf att det är torsdag redan, snart bara tre veckor till semestern. Det ska bli så galet skönt! 

Idag ska jag vara i kallskänken hela dagen, det var länge sedan, vi kan ju tro att det är lite att göra så det går bra ;) 



PS. Mormor jag längtar efter dig och Klas! DS.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0