I väntan på mat

Det kommer inte ut några nya gårdar alls nu, alla väntar väl till efter sommaren och semestern. Tråkigt. 
Men det är väl bra så vi hinner skrapa ihop lite mer cash! Man får ju försöka tänka positivt, även fast det är nu sommartid man verkligen längtar till en egen gård. 

Jag sitter i soffan och är jättehungrig, maten kommer snart. Men glassbilen åker ute och låter, dumma glassbil, för hur gott hade det inte varit med lite glass i förrätt? Sån tur är vågar jag inte gå ner och köpa...Det har räddat mig många tisdagar när den plingar utanför vid klockan åtta, så lagom bra tid efter middagen då sötsuget slagit till och något bra tv program börjar. 

Nu ska vi bara klara av två arbetsdagar till, sen är det fredag och midsommarmys! Jag ska göra potatissalladen och en jordgubbstårta :) 
Åååå jag längtar redan nu efter att äta på fredag! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0