Lillördag+lön

Skönt, idag är det mitten på veckan och lön. Till helgen är jag ledig! Jag hade turen att bara på en söndag på fyra veckor, tack för det. 

I em kommer veterinären ut och tar provet på Barbie, spännande! Synd att jag jobbar så sent annars hade jag kanske hunnit vara med.

Vi skulle grilla igår också, kött den här gången. Men vi var nog för hungriga och otåliga, skulle ha väntat till glöden hade blivit mer glödig för det hände ingenting.... Vi fick tillslut låna grannens gasolgrill så vi slapp svälta ihjäl och fick god mat. 

Slog i armbågen på jobbet igår och satan vad inte det gjorde! Idag är den om och brun/blå. Stackars mig. 
Hoppas jag inte gör illa mig idag. Snart dags att gå och ta reda på om jag gör det. 



Bananträdet växer fint nu! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0