Måndag

Imorse när jag vaknade jag sa jag för mig själv att -Det hade varit okej att det var måndag, om det var fredag imorgon. 
Tyvärr kan väl inte veckorna vara så korta men det hade varit skönt.

13 dagar tills bebis ska ut! Shame on hen om den kommer ut senare än så. Det är så spännande att vänta, jag längtar tills jag får se hur den ser ut och säga -Hej det är din bästa moster som talar. 


Tiden på jobbet bara swischade förbi, underbart! Åkte till mitt andra hem och red Despina, hon är tjock så galoppen känns konstig men det är roligt ändå eftersom hon är pigg och framåt. I slutet av ridturen var det stora vita säckar fyllda med sand stående på granngårds infarten som var rikigt farliga. Hon stirrade, gick fram, sprang bak, sprang åt sidan, ner i diket-upp på vägen... Hon var faktiskt rädd, det har jag aldrig varit med om att Despina har varit innan. Det måste har varit, på riktigt, livsfarliga säckar... Kan varit så att hon räddade mitt liv när hon till slut tog sats och räsade förbi dem. (Skulle vilja sett den rushen på film! Rädd, fet arab som springer för att överleva).

Nu är jag jättetrött och ska gå och lägga mig. Kollade i min nya bakbok nyss och kom fram till att jag kommer nog få baka varje helg hela året.. Mums! :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0