Ösregn hela dagen

Köpte ett par kortbyxor, ett par sandaler, en bakbok, hudkräm och en påse werthers igår :) 

Rensade upp lite och tog kort på mina saker hos mamma och pappa som jag ska försöka sälja.
När vi kom hem sedan på efretmiddagen och jag skulle lägga in bilderna i datorn och ladda upp dem på köp och sälj sidan så blev jag riktigt förbannad. Datorn hade ingen internetanslutning och vägrade att få det. Blev tillslut så arg att jag gick till den stora datorn och skulle fixa allt därifrån men då hade jag ju klippt ut bilderna från telefonen eftersom jag tänkte att jag inte behövde ha dem där...Då gick den planen åt helvete. Gick tillbaka till den lilla datorn, slog, bankade och gjorde illa min handledsknöl.  2,5h när jag tillslut skrek att vi skulle stata om "hela jävla internetuppkopplingen" så ville det fungera! Men jag har inte blivit accepterad i köp och sälj gruppen än så jag har inte kunnat ladda upp mina bilder. Jag ska köpa skor för pengarna jag får så jag skulle vilja få in cashen snabbt ;P

Var så arg hela kvällen och att höra fotbollen högt skrålande från tvn gjorde inte humöret bättre. Tack vare det vaknade vi till en nystädad lägenhet iaf! Skönt att jag hann bli lugn och glad innan jag somnade så blev inte söndagen förstörd. 




Såg en massa skålar och muggar som det stod Anna på :)
 
 




Åt de här som jag har varit sugen på i flera månader och tänkte på mormor.

Låg på kökssoffan när Sigge kom och la sig bredvid, skulle ta en bild på hur mysigt vi hade men det men budskapet kom inte riktigt igenom... 
 

Min stackars armbåge som fortfarande är ond och brun...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0